Uw mening telt!

Suggesties en complimenten

Bij BNP Paribas Fortis is de zorg voor kwaliteit op elk moment prioritair. Dankzij uw suggesties kunnen wij onze producten en diensten verbeteren en uw complimenten moedigen ons aan om op de ingeslagen weg verder in te zetten.

De beste persoon om uw opmerkingen of felicitaties in ontvangst te nemen, is uw vertrouwde BNP Paribas Fortis-gesprekspartner of relatiebeheerder.

Onze enquêtes

Wij organiseren regelmatig enquêtes om uw mening, wensen en behoeften te achterhalen. En omdat wij het belangrijk vinden dat u zich in alle vrijheid kunt uitdrukken, worden die enquêtes toevertrouwd aan onafhankelijke bureaus.

Onze enquêtes zijn volledig anoniem. Daarnaast zal er in de enquêtes nooit gevraagd worden naar vertrouwelijke informatie, zoals uw geheime code, uw Easy Banking Business-codes enz.

Als u met vragen of twijfels zit over een van die enquêtes, kunt u ons dat altijd melden:

  • door ons een e-mail via de Contact-knop te sturen. Opgelet: vermeld nooit vertrouwelijke of financiële gegevens;
  • door ons te bellen op +32 2 433 43 31 (maandag tot vrijdag, 8u tot 17u).

 

Heeft u klachten? Laat ons iets weten!

Neem eerst contact op met uw relatiebeheerder of uw gebruikelijke contactpersoon.

Hij of zij kent u het beste en zal bijgevolg ook in staat zijn om samen met u een gepersonaliseerde oplossing te vinden.

  • Wilt u er liever met iemand anders over praten? Contacteer ons dan op +32 2 565 05 00 (maandag tot vrijdag van 8u tot 17u);
  • Wilt u liever gebruik maken van ons online formulier? Klik dan hier.

Zorg er echter voor dat u geen vertrouwelijke informatie doorgeeft en dat u dit formulier enkel voor klachten gebruikt.

Wanneer kunt u een antwoord verwachten?

Wij doen ons best om u zo snel mogelijk een antwoord te geven.

In afwachting van onze reactie sturen wij u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. In deze ontvangstbevestiging geven we u een indicatie van de verwerkingstermijn (over het algemeen is dat maximaal één maand).

Als het langer duurt, ontvangt u, na het verstrijken van de oorspronkelijke termijn, informatie over de voortgang van uw klacht en een nieuwe verwerkingstermijn.

Gaat u niet akkoord met de oplossing die wordt voorgesteld?

Neem dan contact op met de afdeling klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis:

BNP Paribas Fortis SA – Klachtenmanagement
Warandeberg 3 B-1000 Brussel
Tel. : +32 2 228 72 18 Fax : +32 2 228 72 00
Email : klachtenmanagement@bnpparibasfortis.com

Of vul het online formulier in en geef aan dat uw klacht al is verwerkt binnen de bank.

Ook de oplossing van de BNP Paribas Fortis klachtenmanagement is niet geschikt voor u?

Als u het niet eens bent met de voorgestelde oplossing, kan u voor bepaalde soorten klachten contact opnemen met Ombudsfin. Meer details zijn beschikbaar op de onderstaande website.

Stuur uw aanvraag dan schriftelijk naar het volgende adres:

OMBUDSFIN – Ombudsman voor financiële diensten
North Gate II – Koning Albert II-Laan 8, bus 2 – B-1000 Brussel
Tel. : +32 2 545 77 70 Fax : +32 2 545 77 79
Email : ombudsman@ombudsfin.be
Web : www.ombudsfin.be

Heeft uw klacht, als consument, betrekking op een online verkoop of dienst? Dan kunt u ook gebruik maken van het formulier dat beschikbaar is op de website van het online platform voor geschillenbeslechting van de Europese Unie.

Bedankt voor uw antwoord

Bedankt voor uw feedback

Om u in de toekomst beter te helpen, kan u aangeven wat u niet bevalt aan dit antwoord.

Aantal overgebleven tekens140

Nog steeds hulp nodig?

Stuur ons een bericht of bel ons

Stuur ons een bericht

Gebruik een van de volgende opties om contact met ons op te nemen

Hulp nodig