Bij BNP Paribas Fortis is de zorg voor kwaliteit op elk moment prioritair. Dankzij uw suggesties kunnen wij onze producten en diensten verbeteren en uw complimenten moedigen ons aan om op de ingeslagen weg verder in te zetten.
De beste persoon om uw opmerkingen of felicitaties in ontvangst te nemen, is uw vertrouwde BNP Paribas Fortis-gesprekspartner of relatiebeheerder.
Wij organiseren regelmatig enquêtes om uw mening, wensen en behoeften te achterhalen. En omdat wij het belangrijk vinden dat u zich in alle vrijheid kunt uitdrukken, worden die enquêtes toevertrouwd aan onafhankelijke bureaus.
Onze enquêtes zijn volledig anoniem. Daarnaast zal er in de enquêtes nooit gevraagd worden naar vertrouwelijke informatie, zoals uw geheime code, uw Easy Banking Business-codes enz.
Als u met vragen of twijfels zit over een van die enquêtes, kunt u ons dat altijd melden:
Neem eerst contact op met uw relatiebeheerder of uw gebruikelijke contactpersoon.
Hij of zij kent u het beste en zal bijgevolg ook in staat zijn om samen met u een gepersonaliseerde oplossing te vinden.
Zorg er echter voor dat u geen vertrouwelijke informatie doorgeeft en dat u dit formulier enkel voor klachten gebruikt.
Wij doen ons best om u zo snel mogelijk een antwoord te geven.
In afwachting van onze reactie sturen wij u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. In deze ontvangstbevestiging geven we u een indicatie van de verwerkingstermijn (over het algemeen is dat maximaal één maand).
Als het langer duurt, ontvangt u, na het verstrijken van de oorspronkelijke termijn, informatie over de voortgang van uw klacht en een nieuwe verwerkingstermijn.
Neem dan contact op met de afdeling klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis:
BNP Paribas Fortis SA – Klachtenmanagement
Warandeberg 3 B-1000 Brussel
Tel. : +32 2 228 72 18 Fax : +32 2 228 72 00
Email : klachtenmanagement@bnpparibasfortis.com
Of vul het online formulier in en geef aan dat uw klacht al is verwerkt binnen de bank.
Als u het niet eens bent met de voorgestelde oplossing, kan u voor bepaalde soorten klachten contact opnemen met Ombudsfin. Meer details zijn beschikbaar op de onderstaande website.
Stuur uw aanvraag dan schriftelijk naar het volgende adres:
OMBUDSFIN – Ombudsman voor financiële diensten
North Gate II – Koning Albert II-Laan 8, bus 2 – B-1000 Brussel
Tel. : +32 2 545 77 70 Fax : +32 2 545 77 79
Email : ombudsman@ombudsfin.be
Web : www.ombudsfin.be
Heeft uw klacht, als consument, betrekking op een online verkoop of dienst? Dan kunt u ook gebruik maken van het formulier dat beschikbaar is op de website van het online platform voor geschillenbeslechting van de Europese Unie.
©2021 BNP Paribas Fortis
Bedankt voor uw antwoord
Om u in de toekomst beter te helpen, kan u aangeven wat u niet bevalt aan dit antwoord.
Stuur ons een bericht of bel ons
Stuur ons een bericht of bel ons
Gebruik een van de volgende opties om contact met ons op te nemen
Gebruik een van de volgende opties om contact met ons op te nemen