Hou uw financiën onder controle

U heeft altijd en overal toegang tot uw rekeningen en kredieten. Op elk moment kan u Europese overschrijvingen invoeren en ondertekenen. 

Op elk mobiel toestel

Geoptimaliseerd voor Apple en Google smartphones en tablets.

Zonder kaartlezer

Comfortabel en met een hoog beveiligingsniveau. U heeft geen kaartlezer meer nodig.

Bankieren binnen handbereik

Snel en veilig aanmelden

De eerste keer dat u de app op een nieuw toestel gebruikt, moet u die koppelen aan Easy Banking Business om een veilige verbinding tot stand te brengen.

Daarna herkent de app uw toestel en moet u alleen maar aanmelden met uw mobiele pincode. Na activatie op uw mobiele toestel is aanmelden met vingerafdruk beschikbaar voor Android en zijn Touch ID en Face ID beschikbaar voor iOS.

Voor meer informatie in verband met het gebruik van biometrie, kan u de End User Licence Agreement raadplegen.

In Easy Banking Business op uw computer kan u de lijst met gekoppelde toestellen raadplegen en toestellen verwijderen. Zo houdt u het overzicht en de controle over Easy Banking Business Mobile op uw mobiele toestellen.

Meer informatie

Voer Europese overschrijvingen in

U kan Europese overschrijvingen invoeren tussen uw eigen rekeningen en naar bewaarde en nieuwe begunstigden.

Na het invoeren van de overschrijvingsinformatie kan u deze opslaan of meteen ondertekenen.

  • U kan een overschrijving opslaan met om het even welk bedrag.
  • Bij het ondertekenen van een overschrijving gelden, naast uw persoonlijke tekenregels voor het ondertekenen van een overschrijving, de limieten voor mobiele overschrijvingen. Als u uw limiet overschrijdt, kan u de overschrijving opslaan in de app en ondertekenen in Easy Banking Business op uw computer.

Taken ondertekenen

U kan te ondertekenen taken raadplegen en ze eenvoudig ondertekenen met uw 5-cijferige mobiele Pincode. U kan geen taken ondertekenen met uw vingerafdruk of Face ID.

Welke taken kan ik ondertekenen in de app?

In de app kan u enkelvoudige Europese overschrijvingen, internationale overschrijvingen, overschrijvingsbestanden, doorlopende opdrachten het (de)blokkeren of afsluiten van kredietkaarten ondertekenen.

Collectieve overschrijvingen, kredieten en andere taken kunnen alleen op uw computer worden ondertekend.

Taken en meldingen

Naast het ondertekenen van taken via de app, kan u de details van uw andere taken raadplegen die u op de website van Easy Banking Business moet uitvoeren (bv. collectieve overschrijvingen, kredietaanvragen, enz.).

U kan de gebeurtenissen/operaties die uw aandacht vereisen (bv. geweigerde transacties of opnames van professionele leningen die hun vervaldatum naderen) zien, zodat u tijdig het nodige kan doen.

U kan ook push notificaties activeren, zodat u ook gewaarschuwd wordt als u niet bent aangemeld.

Starten

Hoe gaat u van start?

 

  1. Meld u aan bij Easy Banking Business op uw computer;
  2. Download de app op uw mobiele toestel in de iOS App Store of de Google App Store;
  3. Start Easy Banking Business Mobile, klik op ‘Aan de slag’ en volg de stappen.

Registreer uw toestel

Vereisten om aan de slag te gaan

 

  1. U gebruikt een iPhone, iPad, Android smartphone of tablet met een werkende camera.
  2. De locatie van uw telefoon is ingesteld op een EU-land, zodat u de app kan downloaden uit een App Store in een EU-land.
  3. U gebruikt Easy Banking Business al op uw computer.
  4. Uw contractbeheerder heeft u gemachtigd om toegang te krijgen tot het contract op mobiele toestellen .Als uw bedrijf geen contractbeheerder heeft, moet u een contractbeheerder binnen uw organisatie aanstellen om mobiel gebruik mogelijk te maken en te kunnen genieten van online contractbeheer. Neem contact op met de helpdesk op +32 (0)2 565 05 00 (maandag t.e.m. vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur).

Bedankt voor uw antwoord

Bedankt voor uw feedback

Om u in de toekomst beter te helpen, kan u aangeven wat u niet bevalt aan dit antwoord.

Aantal overgebleven tekens140

Nog steeds hulp nodig?

Stuur ons een bericht of bel ons

Stuur ons een bericht

Gebruik een van de volgende opties om contact met ons op te nemen

Hulp nodig