Administratie

 
Gebruikersbeheer

Een contractbeheerder kan gebruikers toevoegen of verwijderen via de module Administratie van Easy Banking Business. Hij kan ook gemakkelijk een toegangskaart vervangen of een nieuwe kaartlezer aanvragen.

Bovendien kan een contractbeheerder via deze module specifieke rechten toekennen aan de verschillende gebruikers van het contract. Zo heeft gebruiker A toegang tot alle kaarten in het contract, terwijl gebruiker B toegang heeft tot een overzicht van alle investeringen en kredieten in het bedrijf. Bovendien kan een contractbeheerder regels vaststellen voor de ondertekening van overschrijvingen. Zo kan bijvoorbeeld worden aangegeven dat een gebruiker overschrijvingen tot een bepaald bedrag mag ondertekenen, maar voor grotere bedragen een extra handtekening nodig heeft.

Rapportering op maat

CODA-rapportering kan online worden aangevraagd: het stelt u en uw gebruikers in staat om voor bepaalde rekeningen dagelijks gecodeerde afschriften te ontvangen. In Administratie kan een contractbeheerder de rekeningen kiezen waarvoor hij of zij CODA-rapportering nodig heeft. Hij kan ook de bewerking van rapporten op bepaalde rekeningen beëindigen.

Documenten aanvragen, invullen en ondertekenen

In Administratie kan u bepaalde documenten opvragen (bijvoorbeeld: bankcertificaat voor de revisor). 

Ook een overzicht van de verschillende in te vullen en te ondertekenen documenten, zoals de Identificatie van de uiteindelijke begunstigde eigenaars van een bedrijf, het formulier voor het bijwerken van de identiteitskaart, MSCQ en het FATCA/AEOI certificeringsformulier is beschikbaar. Bovendien kan u deze documenten ondertekenen met itsme®. 

Bedankt voor uw antwoord

Bedankt voor uw feedback

Om u in de toekomst beter te helpen, kan u aangeven wat u niet bevalt aan dit antwoord.

Aantal overgebleven tekens140

Nog steeds hulp nodig?

Stuur ons een bericht of bel ons

Stuur ons een bericht

Gebruik een van de volgende opties om contact met ons op te nemen

Hulp nodig